Zobrazeno 1 - 10
of 97
pro vyhledávání: '"real-time strategy game"'
Publikováno v:
Brain Research Bulletin, Vol 213, Iss , Pp 110974- (2024)
Past research has revealed cognitive improvements resulting from engagement with both traditional action video games and newer action-like video games, such as action real-time strategy games (ARSG). However, the cortical dynamics elicited by differe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/faddb6a9fe9c4a9b82802257b0f81f9e
Autor:
Ling Quan, Xiaobo Liu, Ruifang Cui, Xue Li, Chenggan Liu, Runchen Yang, Diankun Gong, Li Dong
Publikováno v:
Brain-Apparatus Communication, Vol 2, Iss 1 (2023)
Purpose Action Real-Time Strategy Games (ART SGs) is a prominent component of lifestyles and offers an ecological venue to investigate brain functions. Anxiety is an adaptive emotion and may exert its wide influence on brain functions. However, littl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/17cd5a1d64f347e39e1669f261896859
Autor:
Raj Dasgupta, John Kliem
Publikováno v:
International Journal of Serious Games, Vol 10, Iss 1 (2023)
We investigate the use of artificial intelligence (AI)-based techniques in learning to play a 2-player, real-time strategy (RTS) game called Hunting-of-the-Plark. The game is challenging to play for both humans and AI-based techniques because players
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b49f2353a0cb4e3590afbb229cd1e325
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 14, p 8283 (2023)
Invalid action masking is a practical technique in deep reinforcement learning to prevent agents from taking invalid actions. Existing approaches rely on action masking during policy training and utilization. This study focuses on developing reinforc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d5be2880d7a40e9a96d417943c7ad77
Autor:
Jiaxin Xie, Ruifang Cui, Weiyi Ma, Jingqing Lu, Lin Wang, Shaofei Ying, Dezhong Yao, Diankun Gong, Guojian Yan, Tiejun Liu
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 16 (2022)
Research showed that action real-time strategy gaming (ARSG) experience is related to cognitive and neural plasticity, including visual selective attention and working memory, executive control, and information processing. This study explored the rel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0979c0d85e70408ab523eab4697b1ae3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 101609-101619 (2019)
Real-time strategy (RTS) game is a kind of strategy game, in which the players compete for resources on 2D terrain by establishing the economy, training army, and guiding them into battle in real time. The winner prediction of the RTS games often inv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71bd30abb4bb458a98843ec3027d482e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.