Zobrazeno 1 - 10
of 3 175
pro vyhledávání: '"ready-made food"'
Autor:
Ahmed, Md. Rashid
Publikováno v:
In Heliyon September 2023 9(9)
Autor:
Md. Rashid Ahmed
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 9, Pp e19793- (2023)
Young and middle-aged people in Bangladesh are increasingly eating out. This paper examines consumer demand characteristics associated with consumption expenditure patterns toward eating out using the nationally representative Bangladesh Integrated H
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71b70f3e27f14da18b9682787a29606e
Spatial organisation of the new forms of e-grocery and ready-made food trade in a large Russian city
Publikováno v:
Baltic Region, Vol 14, Iss 3, Pp 28-48 (2022)
This work aims to identify fundamentally new features in the spatial organization of e-grocery and ready-made food trade in a Russian city, distinct from those typical of traditional food retail enterprises. Focusing on St Petersburg, the article des
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b7773ae41d2c4ed18131e7af837ba715
Spatial organisation of the new forms of e-grocery and ready-made food trade in a large Russian city
Publikováno v:
Baltic Region, 14, 3, 28-48
This work aims to identify fundamentally new features in the spatial organization of e-grocery and ready-made food trade in a Russian city, distinct from those typical of traditional food retail enterprises. Focusing on St Petersburg, the article des
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/83119
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Winandy, Stéphane, De Fays, Maud, Lebailly, Philippe, Palm, Rodolphe, Claustriaux, Jean-Jacques
Publikováno v:
Biotechnologie, Agronomie, Societe et Environnement; 2013, Vol. 17 Issue 4, p593-603, 11p
Autor:
Kathryn Wheeler
Publikováno v:
The British Journal of Sociology. 69:1271-1292
The aim of this paper is to develop and apply a framework to explore how moralities of consumption are constituted in and through markets. Using the case of ready-made foods, this paper argues moral economies are comprised through interactions betwee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.