Zobrazeno 1 - 10
of 11 396
pro vyhledávání: '"reading methods"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Childhood, Education & Society, Vol 5, Iss 1, Pp 120-133 (2024)
Reading comprehension enables each child to make meaning of the world. Therefore, it is important to develop this during the child’s primary years in school. Using ex post facto design, this study investigated the effects of reading methods on Engl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/785d748f4ab7460bba4d1ecc80054d9d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2024 239:734-742
Publikováno v:
Humanities & Social Sciences Communications, Vol 11, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
Abstract English as a foreign language (EFL) learners often read at rates below recommended reading speeds needed for reading fluency. Two methods are often employed to facilitate reading rates: unassisted repeated reading (UARR) and audio-assisted r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/135988747bff499fb9e410f160782e91
Autor:
Marjon Moiinvaziri
Publikováno v:
Journal of Language and Education, Vol 10, Iss 2 (2024)
Background: Exploring the impact of various reading methods - such as oral reading, silent reading, and the relatively understudied subvocalization method - on the comprehension abilities of language learners with different cognitive styles, includin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db805ef4adb849aebb133cead5f816f1
Autor:
Anna Johanna Hugo
Publikováno v:
Per Linguam : A Journal of Language Learning, Vol 37, Iss 1, Pp 28-44 (2021)
The teaching of reading is not as easy as it may seem. It requires specific knowledge and the use of reading methods by teachers. Learners’ reading needs and learning styles also have to be considered. According to the Progress in International Rea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/37179f06b99743acbe08dbb3e2952fbd
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 16, Iss 3 (2022)
Teacher educators are tasked with preparing preservice teachers with both the content and pedagogical knowledge and skills to teach children to read. In this study we investigated the use of team-based learning (TBL) in a reading methods course as a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/073c667a3d0247cdb6b2e688e64e42ed