Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"readiness analysis"'
Publikováno v:
Biosfer, Vol 16, Iss 2, Pp 346-362 (2023)
The utilization of E-Learning as one of the innovations in learning provides a richer and more flexible digital learning experience, where learning can be done anytime and anywhere without being limited by space or time. Its use requires good physica
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/414cf13fcc4e461796f51499d3b0ada1
All Teaching and Learning Activities (KBM) in Indonesia carry out the implementation of learning from home. The purpose of this study was to determine the readiness of sports teachers throughout the city of Bekasi in facing face-to-face learning duri
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::37bc7272e6863dcd134ce8a0c6a54a7b
Autor:
James-Springer, Cathy Daria
E-learning continues to gain popularity as a way of delivering instruction in the workplace. However, adoption of e-learning is often considered without determining organizational readiness for e-learning. Comacchio and Scapolan (2004) found that ban
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/70912
Тема вÑпÑÑкной квалиÑикаÑионной ÑабоÑÑ: «Ðнализ гоÑовноÑÑи пÑомконÑÑ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b3f797d87959314756cd42f88c3d9566
Autor:
Schroderus, Joonas
The objective of this study was to find out how to design and validate a maturity model to use as a tool to assess the internal readiness of small to medium, business-to-business equipment manufacturing companies implementing new, service-based pay-p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4853::70ccca3cb8ced1672485df3bac8fe00b
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/133017
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/133017
Данная работа посвящена совершенствованию методики анализа готовности, а именно включение в нее показателей внешних и внутренних возд
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b8377c631866382040c74a3987637a16
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.