Zobrazeno 1 - 10
of 159
pro vyhledávání: '"readers theatre"'
Autor:
Shabtay, Abigail
Publikováno v:
Ethics and Integrity in Research with Children and Young People
Autor:
杜海寧 Hai-Ning Du, 林志哲 Chih-Che Lin
Publikováno v:
Shizi Peiyu Yu Jiaoshi Zhuanye Fazhan Qikan, Vol 13, Iss 3, Pp 83-112 (2020)
本研究旨在探討讀者劇場對技術型高中餐飲科學生英語學習動機及學習成就之影響,並透過實驗組與控制組之比較,來檢視其差異。研究對象為臺北市某技術型高中餐飲科二年級學生共72 人
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3aa6bb9b2ebf41b2a35101c30b7ddb71
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Iroh, Emmanuel O.
Publikováno v:
UJAH: Unizik Journal of Arts and Humanities; Vol. 23 No. 1 (2022); 263-286
The need to reduce the complex plot of a drama into a simple, uncomplicated, and enjoyable form through the adaptation of a drama to a story for classroom teaching is the pivot of this work. In traditional African societies, our forefathers used stor
Autor:
Samuel, Nfor
Publikováno v:
多言語教育実践ジャーナル = Journal of Multilingual Pedagogy and Practice. 2:160-170
Autor:
Looi-Chin Ch’ng
Publikováno v:
English Review: Journal of English Education, Vol 3, Iss 1, Pp 1-10 (2014)
Despite the fact that explicit teaching of vocabulary is often practised in English as a Second Language (ESL) classrooms, it has been proven to be rather ineffective, largely because words are not taught in context. This has prompted the increasing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/083531ec01f543bdae4fb67b472a951e
Autor:
Nugent, Phee
Publikováno v:
The Centre for the Study of English Language Teaching JOURNAL. 9:61-71
It is common in Japanese university English classrooms to meet students across the spectrum of English levels who lack the confidence and ability to speak fluently. Additionally, many of them have great difficulty in understanding spoken English. Stu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.