Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"read to learn"'
Publikováno v:
教科開発学論集 = Studies in subject development. 11:89-99
静岡大学大学院教育学研究科
Autor:
Jenilyn D. Tangalin
Literacy abilities of twenty-first century pupils are directly related to the demands of reading skills, which result in the capacity to comprehend information analytically, critically, and imaginatively. However, the Philippines ranked dead last amo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::77c785a6b085711f035177ef477bd6d9
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 60, Iss 3, Pp 63-94 (2015)
本研究旨在探討如何透過多文本課外閱讀以增進國中學生對歷史主題的理解。共分兩個研究進行,第一個為前導研究,採觀察與訪談方式以瞭解國中歷史教學的現況,並採內容分析方式探討
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/42c9168fa2044ad2b3372a19bde3b63e
Autor:
KEOWN, MARK J.1
Publikováno v:
Stimulus: The New Zealand Journal of Christian Thought & Practice. Jul2014, Vol. 21 Issue 2, p48-48. 3/4p.
Autor:
Wildner, Kristine
Publikováno v:
Catholic Library World. Dec2008, Vol. 79 Issue 2, p145-145. 1/4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cortezia, William Guedes1
Publikováno v:
Childhood Education. 2008 Annual Theme, Vol. 84 Issue 5, p323-323. 1/3p.
Publikováno v:
Book Links. Jul2006, Vol. 15 Issue 6, p69-69. 1p.
Autor:
Bennett, B. S.
Publikováno v:
Choice: Current Reviews for Academic Libraries. Apr2011, Vol. 48 Issue 8, p1540-1540. 1/4p.