Zobrazeno 1 - 10
of 1 381
pro vyhledávání: '"rcci"'
Publikováno v:
Alexandria Engineering Journal, Vol 109, Iss , Pp 250-261 (2024)
The current study seeks to greenhouse gas emissions reduction in an existing engine under dual-fuel combustion fueled with diesel fuel and natural gas due to great concerns about global warming. This simulation study focuses on the identification of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c52222a92a9d41dd84131a47dae663a1
Publikováno v:
Journal of Applied Fluid Mechanics, Vol 18, Iss 1, Pp 87-97 (2024)
An experimental investigation is carried out on conventional compression ignition engines' combustion, performance, and emission characteristics using Conventional Dual Fuel (CDF) combustion and reactivity-controlled compression ignition (RCCI) combu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/236b2f594fd045cbbbd3422531c4b58a
Autor:
Krishnamoorthy Ramalingam, Suresh Vellaiyan, Satyanarayana Gupta M, Beemkumar Nagappan, Pramod Kumar Faujdar, Davannendran Chandran, Revathi Raviadaran
Publikováno v:
Case Studies in Thermal Engineering, Vol 63, Iss , Pp 105284- (2024)
In the pursuit of global net-zero emissions targets and cleaner combustion technologies, researchers are increasingly turning to innovative solutions. Ammonia, as a carbon-free fuel, holds promise for achieving low emissions and efficient combustion.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9f009691c32478cbcdca3fb5a5fb445
Publikováno v:
مکانیک سازه ها و شاره ها, Vol 14, Iss 2, Pp 1-13 (2024)
بهکارگیری استراتژی موتورهای کمدماسوز یکی از راهکارهای موثر برای کاهش اکسیدهای نیتروژن میباشد؛ در مطالعهی حاضر یک کد تکناحیهای
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1343f2fdb77e45e3860b28c587ba5400
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Results in Engineering, Vol 23, Iss , Pp 102859- (2024)
In this research, a comparative analysis of plug-in hybrid electric vehicle (PHEV) engine was conducted with two advanced low temperature combustion (LTC) techniques viz. Homogeneous charge with direct injection (HCDI) and reactivity-controlled compr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f313d87c930b4e8c80721372690730b3
Publikováno v:
In Alexandria Engineering Journal December 2024 109:250-261
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.