Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"randomised experiment"'
Publikováno v:
Nordic Journal of Literacy Research, Vol 8, Iss 1, Pp 44-64 (2022)
The aim of this study was to investigate the effects of intervention, combining instruction in cooperative learning and reading comprehension strategies on students’ reading comprehension in grade 5. The teachers in the experiment group implemented
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/63f7246c9e8d4ec2a3e8412c0d2534ef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Knowledge Management, 2020, Vol. 24, Issue 2, pp. 346-368.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JKM-05-2019-0256
Autor:
Diana Kos, Robert Lensink
Publikováno v:
Journal of Pension Economics and Finance 22 (2023) 1
Journal of Pension Economics and Finance. Cambridge University Press
Journal of Pension Economics and Finance, 22(1), 23-37
Journal of Pension Economics and Finance, 22(1), 23-37. Cambridge University Press
Journal of Pension Economics and Finance. Cambridge University Press
Journal of Pension Economics and Finance, 22(1), 23-37
Journal of Pension Economics and Finance, 22(1), 23-37. Cambridge University Press
This paper examines the intertemporal choice preference for long-term savings of cocoa farmers in Ghana. We test the uptake of two pension products: with one, famers are free to withdraw 50% of their savings with no penalties prior to retirement age;
Publikováno v:
EDUKACJA. (5):84-98
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=584844
Publikováno v:
Journal for Labour Market Research, Vol 51, Iss 1, Pp 1-10 (2017)
Abstract This study analyses data collected among a group of young male refugees who participated in a randomised experiment. Refugees were randomly assigned to a soccer project aimed at facilitating social and labour market integration or to a contr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51e991e625094648be5eb402164c6f2d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nordic Journal of Literacy Research, Vol 8, Iss 1, Pp 44-64 (2022)
The aim of this study was to investigate the effects of intervention, combining instruction in cooperative learning and reading comprehension strategies on students’ reading comprehension in grade 5. The teachers in the experiment group implemented
Publikováno v:
Cambridge Journal of Evidence-Based Policing
Research Question Does one foot patrol per day (15–20 min) conducted in serious violence harm spots reduce street-visible crime harm and frequency relative to no foot patrol in the same hot spots, and if so by how much? Data We identified 20 hot sp
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.