Zobrazeno 1 - 10
of 430
pro vyhledávání: '"random input"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 49873-49891 (2022)
Grid partitioning for input space results in the exponential rise in the number of rules in adaptive network-based fuzzy inference system (ANFIS) and patch learning (PL) as the number of features increases, thus resulting in the huge computational lo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bfb958911c73432895d1b191a112b961
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
CAO, YANZHAO, ZHANG, RAN
Publikováno v:
The Journal of Integral Equations and Applications, 2015 Apr 01. 27(1), 1-25.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26165131
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jelicic, G, Böswald, M & Brandt, A 2021, ' Improved computation in terms of accuracy and speed of LTI system response with arbitrary input ', Mechanical Systems and Signal Processing, vol. 150, 107252 . https://doi.org/10.1016/j.ymssp.2020.107252
Spectral analysis and system identification techniques require suitably long data sets. Linear time-invariant (LTI) systems under random input can be demanding in terms of accurate simulation of all dynamics because of calculation time. This paper de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::924c5c8598a1c709fafbf3ea8d59c160
https://elib.dlr.de/139811/
https://elib.dlr.de/139811/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.