Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"railway track substructure"'
Publikováno v:
Archives of Transport, Vol 48, Iss 4, Pp 51-60 (2018)
The initial part of the paper briefly characterizes a long-term experimental activity at the Department of Railway Engineering and Track Management (DRETM). The research of the DRETM focuses, besides other research activities and specific problems in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/140d72f9fb8f402dba7dbc7fc3cd44bd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Archives of Transport, Vol 48, Iss 4, Pp 51-60 (2018)
The initial part of the paper briefly characterizes a long-term experimental activity at the Department of Railway Engineering and Track Management (DRETM). The research of the DRETM focuses, besides other research activities and specific problems in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alain Robinet, Anh Minh Tang, Jean Canou, Lucie Lambert, Viet Nam Trinh, Olivier Schoen, Jean-Claude Dupla, Nicolas Calon, Yu-Jun Cui
Publikováno v:
Soils and Foundations
Soils and Foundations, Japanese Geotechnical Society, 2012, 52 (3), pp.511-523. ⟨10.1016/j.sandf.2012.05.009⟩
Soils and Foundations, Japanese Geotechnical Society, 2012, 52 (3), pp.511-523. ⟨10.1016/j.sandf.2012.05.009⟩
International audience; In the track substructure of ancient railways in France, a fouled ballast layer has often been created with time. The mechanical behaviour of this coarse soil was studied in the laboratory using a large-scale triaxial cell. Th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.