Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"rail pressure control"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Giorgio Zamboni, Massimo Capobianco
Publikováno v:
Cogent Engineering, Vol 7, Iss 1 (2020)
The influence of rail pressure control on fuel consumption, emissions and combustion in an automotive downsized turbocharged diesel engine was investigated, considering different operating modes in three-part load working conditions. These modes were
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3aed01d9fd24169a17ab2724d67b1fe
Publikováno v:
The Journal of Engineering (2019)
The rail pressure control in diesel high-pressure common rail (HPCR) system is considered as one of the key issues for precise control of fuel injection. This study investigates the application of generalised proportional integral observer (GPIO)-bas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f461819e8a6849d6a6b4b8879fd58808
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Giorgio Zamboni
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 9, Iss 3, p 484 (2019)
Indicated pressure diagrams were measured during experimental campaigns on the control of fuel injection, turbocharging and hybrid exhaust gas recirculation systems in an automotive downsized diesel engine. Three-part load operating conditions were s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51cfccbfc6864e16890421e3cb996da3
Publikováno v:
The Journal of Engineering (2019)
The rail pressure control in diesel high-pressure common rail (HPCR) system is considered as one of the key issues for precise control of fuel injection. This study investigates the application of generalised proportional integral observer (GPIO)-bas
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nedim Sozbir, Senol Gulgonul
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 2 243-247
Academic Platform-Journal of Engineering and Science
Academic Platform-Journal of Engineering and Science
In this study, a four-cylinder simplified diesel engine model has been developed with a model-based design approach. In the modeling of the diesel engine, the signals coming from and going to the ECU are taken as basis. The injection time coming from
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d19f9b9f4f5662e5b1d6521e58121cc8
https://dergipark.org.tr/tr/pub/apjes/issue/61426/729035
https://dergipark.org.tr/tr/pub/apjes/issue/61426/729035
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.