Zobrazeno 1 - 10
of 376
pro vyhledávání: '"rail pressure control"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Giorgio Zamboni, Massimo Capobianco
Publikováno v:
Cogent Engineering, Vol 7, Iss 1 (2020)
The influence of rail pressure control on fuel consumption, emissions and combustion in an automotive downsized turbocharged diesel engine was investigated, considering different operating modes in three-part load working conditions. These modes were
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3aed01d9fd24169a17ab2724d67b1fe
Publikováno v:
The Journal of Engineering (2019)
The rail pressure control in diesel high-pressure common rail (HPCR) system is considered as one of the key issues for precise control of fuel injection. This study investigates the application of generalised proportional integral observer (GPIO)-bas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f461819e8a6849d6a6b4b8879fd58808
Autor:
Zamboni, Giorgio1 (AUTHOR) giorgio.zamboni@unige.it, Capobianco, Massimo1 (AUTHOR) massimo.capobianco@unige.it, Pham, Duc2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cogent Engineering. Jan2020, Vol. 7 Issue 1, p1-21. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 125384-125392 (2021)
The common rail pressure of a marine diesel engine high-pressure common rail system is typically controlled by a PID (Proportional Integral Differential) algorithm, which has problems with both overshoot and response delay. In this paper, the control
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d15fdd35c8e24ba59437f31f23dbdd81
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Engineering (2019)
The rail pressure control in diesel high-pressure common rail (HPCR) system is considered as one of the key issues for precise control of fuel injection. This study investigates the application of generalised proportional integral observer (GPIO)-bas