Zobrazeno 1 - 10
of 83 675
pro vyhledávání: '"question-asking"'
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2024 Apr 01. 27(2), 256-269.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48766174
Autor:
Wong, Michelle1 (AUTHOR) michellewong@fas.harvard.edu, Choi, Koeun2 (AUTHOR) michellewong@fas.harvard.edu, Barak, Libby3 (AUTHOR) libby.berk@gmail.com, Lapidow, Elizabeth4 (AUTHOR) e.lapidow@gmail.com, Austin, Jennifer5 (AUTHOR) jbaustin@newark.rutgers.edu, Shafto, Patrick6 (AUTHOR) patrick.shafto@gmail.com, Bonawitz, Elizabeth1 (AUTHOR) michellewong@fas.harvard.edu
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Sep2024, Vol. 14 Issue 9, p754. 19p.
Autor:
Li, Shuyue Stella, Balachandran, Vidhisha, Feng, Shangbin, Ilgen, Jonathan S., Pierson, Emma, Koh, Pang Wei, Tsvetkov, Yulia
Users typically engage with LLMs interactively, yet most existing benchmarks evaluate them in a static, single-turn format, posing reliability concerns in interactive scenarios. We identify a key obstacle towards reliability: LLMs are trained to answ
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.00922
Autor:
Ergun Yurtbakan, Onur Batmaz
Publikováno v:
Science Education International, Vol 35, Iss 3, Pp 219-228 (2024)
In this study, the effect of philosophy for children on primary school 4th-grade students’ attitudes toward socioscientific issues (SSIs) and asking questions will be examined. Aquasi-experimental design will be used in the study. In the study, 48
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9dd1472b1f5743f8b3752f2fa120d738
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Technology & Society, Vol 27, Iss 2, Pp 256-269 (2024)
Much of lifelong learning is driven by our curiosity to ask ourselves questions about the things around us in everyday life. Unfortunately, we often fail to pursue these questions to acquire new knowledge, resulting in missed opportunities for lifelo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/067daadb282f4accaebe467ea648e2dd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gómez, Ligia E.1 (AUTHOR) legomezfranco@bsu.edu, Restrepo, M. Adelaida1 (AUTHOR), Glenberg, Arthur M.1 (AUTHOR), Walker, Erin2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Latinos & Education. Sep/Oct2023, Vol. 22 Issue 4, p1389-1406. 18p.