Zobrazeno 1 - 10
of 183
pro vyhledávání: '"question types"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Artificial intelligence tools are rapidly growing in education, highlighting the imperative need for a thorough and critical evaluation of their performance. To this aim, this study tests the effectiveness of ChatGPT and Google Bard in answering a ra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e287b273296441e8af06e4ad1b9fe8fe
Autor:
E. М. Zakhtser
Publikováno v:
Управленческие науки, Vol 13, Iss 2, Pp 36-45 (2023)
This study explores the role of questioning in social adaptation and manipulation. The article considers how language plays a crucial role in shaping the way we ask and answer questions and whether intellectual growth can be driven by questioning. Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/63d89de95fb14db39846941646025765
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 2, p 138 (2024)
Answering text-related questions while reading is a questioning strategy which is called adjunct questions or embedded questions, the benefits of which have been established in first-language reading as to enhance comprehension. The present study aim
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d6006f3cf4f641e387f13717423a6718
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marit M. Bredesen, Kari-Anne B. Næss
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 10, p 1066 (2023)
Teacher questions asked during picture-book reading may stimulate the child’s practice of new vocabulary. However, there is great variation in children’s amount of verbal expression, and little knowledge exists about what level of openness in the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89e2e9010f154b21b7599c786fbcabac
Autor:
Dev, Harveer, author, Metcalfe, David, author
Publikováno v:
Oxford Assess and Progress: Situational Judgement Test, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192843401.003.0014
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
It is widely known that exceptional circumstances inevitably call for the use of matching procedures. As there has been a change in face-to-face teaching methods, there have also been parallel changes in student evaluation and assessment plans or str
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/370c6848b49e4fd6bddd481ee0c28393
Autor:
Mustafa Güler
Publikováno v:
Journal of Pedagogical Research, Vol 5, Iss 1, Pp 141-153 (2021)
The extent to which the targeted outcomes in education are achieved can be determined by the educational assessment process. Although various alternative ways of assessment have arisen in recent decades, written examinations are still widely used by
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7309564ac393491cbea82e01c010d10a