Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"question quality"'
Publikováno v:
Journal of Information and Telecommunication, Pp 1-24 (2024)
Community Question Answering (CQA) sites, now navigating through millions of daily user visits, hinge significantly on the quality of user-generated questions to bolster user satisfaction and, consequently, website traffic – crucial for platform su
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a58ef2c594ad4ab6ac58326e6ac961e9
Publikováno v:
CAAI Transactions on Intelligence Technology, Vol 8, Iss 1, Pp 95-117 (2023)
Abstract Over the last couple of decades, community question‐answering sites (CQAs) have been a topic of much academic interest. Scholars have often leveraged traditional machine learning (ML) and deep learning (DL) to explore the ever‐growing vo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31ff979b52314fac900614b96da70b62
Autor:
Ševa Nada, Đerić Ivana
Publikováno v:
Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, Vol 55, Iss 1, Pp 5-32 (2023)
In this study, through an in-depth analysis of teachers’ reflections, we examined how personal and professional beliefs influenced school-based professional learning during teachers’ experimentation with the Question Formulation Technique - QF
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31507a1e1da04332b7d8324c8742a545
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.