Zobrazeno 1 - 10
of 172
pro vyhledávání: '"question bank"'
Publikováno v:
Jichu yixue yu linchuang, Vol 44, Iss 9, Pp 1324-1327 (2024)
The importance of question bank construction in medical education has been well proved. However, there are still some weaknesses in the clinical teaching assessment question bank, including the inconsistency between assessment and clinical practice,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff1e935af7524ca2bb4b1d4cf85e7991
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
Abstract Introduction Item analysis (IA) is widely used to assess the quality of multiple-choice questions (MCQs). The objective of this study was to perform a comprehensive quantitative and qualitative item analysis of two types of MCQs: single best
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a898c6c1d38438abe48d70697982c34
Autor:
Fang Jing, Zeng Wenli
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
The traditional English listening test system does not focus on analyzing students’ strengths and weaknesses, and designing a test bank with targeted exercises will be beneficial for students to grasp their actual situation. In this paper, after co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d666bb89033c441ab022c6d8c45516c2
Autor:
Gonzalo García-Ros, Iván Alhama
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 9, Pp e19742- (2023)
This article presents new teaching methodologies implemented in subjects in the Ground Engineering Area. Specifically, it focuses on a series of activities carried out due to the appearance of the COVID-19 pandemic that resulted in restrictions on cl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/703c000b692d4ed4ad34afd317ee6d21
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Moral and Civic Education, Vol 6, Iss 2, Pp 195-206 (2022)
The demands of 21st-century education are to present collaborative learning content in order to prepare students to face the challenges. The learning content uses several aspects: communication, collaboration, critical thinking, problem-solving, crea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d94d883c49b40e2bf6bddfa0ad14b72
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hammond JB, Sheaffer WW, Teven CM, Wasif N, Mishra N, Davila VJ, Casey WJ, Polveroni TM, Moore LW, Smith AA
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 12, Pp 1033-1041 (2021)
Jacob B Hammond, William W Sheaffer, Chad M Teven, Nabil Wasif, Nitin Mishra, Victor J Davila, William J Casey, Thomas M Polveroni, Leah W Moore, Anthony A Smith Department of Surgery, Mayo Clinic, Phoenix, AZ, USACorrespondence: Anthony A Smith Emai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a72f1a60ef984ff9b4481d6498aa12d4