Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"queer methodologies"'
Autor:
Bart Bloem Herraiz
Publikováno v:
e-cadernos ces, Vol 41 (2024)
Urban spaces often serve as a refuge for queer communities, where many of us find belonging by meeting other queer people. However, many trans people also find wellbeing in nature. This led me to explore trans people’s experiences in outdoor physic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/752daa5591e242ff97cc074f721bef6e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kinniburgh, Jax M.
This thesis investigates how writing-related dispositions develop by turning to a theory of accumulative affect while at the same time employing queer and feminist epistemologies to examine the role of emotion in learning. A mixed methods survey of E
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Glasby, Hillery
This dissertation revisits Harriet Malinowitz's landmark 1995 publication Textual Orientations, where she argues for the integration of sexuality in the writing classroom and suggests the field, "find out about its lesbian and gay students." In order
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ohiou1470906834
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.