Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"quantitative ability"'
Publikováno v:
Journal of Intelligence, Vol 12, Iss 4, p 37 (2024)
While the dominant finding indicates a monotonic relationship between cognitive ability and academic performance, some researchers have suggested the existence of cognitive thresholds for challenging coursework, such that a certain level of cognitive
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d27d2928ce634de49b08675ee05527db
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hameed, Saria, Chaudhry, Mumtaz Anwar
This study examines the impact of violence (verbal and physical) on the learning skills of children in Punjabi society where punishment is considered socio-culturally acceptable and the practice of violence is considered as a normal way to solve prob
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::27cb9199cd6d5f800fbcf163c09a0c14
Publikováno v:
日本体育大学スポーツ科学研究. 8:1-12
Autor:
Stanek, Kevin C., Ones, Deniz S.
Meta-analytic study of the relations between human personality traits and cognitive abilities.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b0c77d110fb655390fafe379a5723430
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yardım Palamutlu, Yasemin
Bu tez çalışmasında, Sayısal Yetenekteki farklılaşma cinsiyete göre incelenmiştir. Bunun için önce her bir alt testi 10'ar maddeden oluşan toplam 40 maddelik bir test oluşturuldu. Bu test yaklaşık olarak 400 kişilik 2017-2018 eğitim
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4328e0a13071d93a0f3558a5b06d5f3e
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/350996
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/350996
Autor:
Ikko, Harada, Hiromitsu, Okazaki
Publikováno v:
熊本大学教育学部紀要 自然科学. 53:103-108