Zobrazeno 1 - 10
of 1 805
pro vyhledávání: '"quality assurance / quality improvement"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bruns R; Center for Clinical and Translational Science, University of Kentucky, Lexington KY USA., Barton-Baxter M; Center for Clinical and Translational Science, University of Kentucky, Lexington KY USA., Poskin R; Center for Clinical and Translational Science, University of Kentucky, Lexington KY USA., Kern PA; Center for Clinical and Translational Science, University of Kentucky, Lexington KY USA.; Department of Medicine, Division of Endocrinology, University of Kentucky, Lexington KY USA., Stoops WW; Center for Clinical and Translational Science, University of Kentucky, Lexington KY USA.; Department of Behavioral Science, University of Kentucky, Lexington, KY, USA.
Publikováno v:
Applied drug research, clinical trials and regulatory affairs [Appl Drug Res Clin Trials Regul Aff] 2022; Vol. 9 (1), pp. 1-8. Date of Electronic Publication: 2022 Oct 03.
Publikováno v:
Applied Drug Research, Clinical Trials and Regulatory Affairs.
Background: A major goal of the Clinical and Translational Science Award programs is to build and grow clinical and translational research, including the need to ensure that study teams are educated and adhere to best clinical research practices. Obj
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Teckemeyer, Angela M.
Publikováno v:
In Air Medical Journal March-April 2023 42(2):119-119
Autor:
Schoenwald, Sonja K.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cognitive Behaviour Therapist. 2016, Vol. 9, p1-15. 15p. 1 Diagram.
Autor:
Angela M. Teckemeyer
Publikováno v:
Air Medical Journal. 42:119
Autor:
Jo-Anne Kelder, Tina Acuna
Publikováno v:
International Journal of Innovation in Science and Mathematics Education. 29
Our Curriculum Evaluation and Research-STEM Teaching Fellowship embeds leadership for active engagement in scholarship within teaching teams. It is a response to Higher Education Standards Framework (HESF) minimum requirements for continuous evaluati
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Manual of Austere and Prehospital Ultrasound ISBN: 9783030642860
This chapter discusses issues related to initial training, creating a credentialing process, and developing a quality improvement and assurance program. Any program using ultrasound must ensure that all providers have had sufficient initial training.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cfc21c075dd0e4ec46cf62e059c89430
https://doi.org/10.1007/978-3-030-64287-7_25
https://doi.org/10.1007/978-3-030-64287-7_25