Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"push motives"'
Publikováno v:
Ekonomska misao i praksa
Volume 31
Issue 1
Volume 31
Issue 1
Rural tourism has become one of the most popular strategies for rural development, and motivation is one of the most important criteria for identifying market segments. The aim of this paper is to explore the travel motivations of domestic rural tour
Publikováno v:
Škola Biznisa, Vol 2018, Iss 2, Pp 68-82 (2018)
The concept of Slow tourism is relatively new and involves people who travel to destinations 'more slowly', stay longer, engage with local transport options and local cuisine and take time to explore local history and culture. Encouraging consumers t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KAYA, Harun
Publikováno v:
Volume: 3, Issue: 1 101-118
BDDK Bankacılık ve Finansal Piyasalar Dergisi
BDDK Bankacılık ve Finansal Piyasalar Dergisi
Bu makale, Türkiye’deki olumsuz iş çevresinin Türk imalat sektörü firmalarının doğrudan yurtdışı yatırımlar yoluyla yurtdışına açılmalarındaki etkisini görgül olarak araştırmayı amaçlamaktadır. Makalede, 1980’lerin orta
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b16c1e4f928ec3d44a9bf9c028074eed
https://hdl.handle.net/20.500.12462/4916
https://hdl.handle.net/20.500.12462/4916
Autor:
Valentová, Jana
This Ph.D. thesis is aimed at inbound tourism in the Czech Republic, analysis of statistical data and their development in the period of years 2004 -- 2013, characteristics of the main source markets for the Czech Republic, and analysis of motives re
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199596
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.