Zobrazeno 1 - 10
of 922
pro vyhledávání: '"push motives"'
Autor:
Dryglas, Diana, Salamaga, Marcin
Publikováno v:
In Journal of Destination Marketing & Management September 2018 9:234-246
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joseph Rice, Dmitry Khanin
Publikováno v:
Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism. 20:445-469
We conjecture that attribute satisfaction, push motives and pull motives will be positively related to return visitation of tourist destinations. We also hypothesize that push factors will be stron...
Autor:
Diana Dryglas, Marcin Salamaga
Publikováno v:
Journal of Destination Marketing & Management. 9:234-246
The aim of the paper is to segment tourists visiting medical (traditional) spa resorts and examine the underlying factors that motivate them. Survey data were collected from 2050 tourists to spa resorts in Poland, using a self-administered questionna
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abernethy, Brian E.1 (AUTHOR) babernethy@troy.edu, Dixon, Anthony W.1 (AUTHOR), Holladay, Patrick J.1 (AUTHOR), Koo, Win Gi-Yong1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Sport & Tourism. Sep2022, Vol. 26 Issue 3, p249-268. 20p. 4 Charts.
Publikováno v:
Ekonomska misao i praksa
Volume 31
Issue 1
Volume 31
Issue 1
Rural tourism has become one of the most popular strategies for rural development, and motivation is one of the most important criteria for identifying market segments. The aim of this paper is to explore the travel motivations of domestic rural tour
Publikováno v:
Škola Biznisa, Vol 2018, Iss 2, Pp 68-82 (2018)
The concept of Slow tourism is relatively new and involves people who travel to destinations 'more slowly', stay longer, engage with local transport options and local cuisine and take time to explore local history and culture. Encouraging consumers t
Autor:
de Araujo Pereira, Gisele1 giseleap@gmail.com, Gosling, Marlusa1 mg.ufmg@gmail.com
Publikováno v:
Brazilian Business Review (Portuguese Edition). Jan/Feb2019, Vol. 16 Issue 1, p63-86. 24p.
Autor:
Kaivanto, Kim, Zhang, Peng
Publikováno v:
European Journal of Finance; Sep2023, Vol. 29 Issue 13, p1493-1519, 27p