Zobrazeno 1 - 10
of 559
pro vyhledávání: '"purdue model"'
Autor:
Şener, Nilay, Taş, Erol
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 16(3):350-365
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=973746
Autor:
Altintas, Esra *, Ozdemir, Ahmet Sukru
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2012 46:853-857
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blagovest Chanev Belev
Publikováno v:
2022 10th International Scientific Conference on Computer Science (COMSCI).
Autor:
Şener, Nilay, Taş, Erol
In this study, the effects of the Purdue Model used in the teaching of the unit ‘The Let’s Solve the Puzzle of Our Body’ on the attitudes of 5th grade students towards academic achievement, permanent learning and science have been analysed. For
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0f2cc3e26fcc37bfb5a5c626bb23afe1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Erol Taş, Nilay Şener
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 16:350-365
The aim of this research is to develop a guide material prepared according to Purdue Model for the ‘The Let's Solve the Puzzle of Our Body’ unit in the 5th grade Science class at secondary school and to research the effects of this guide material
Periodical
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tappi Journal (2002); Apr2009, Vol. 8 Issue 4, p4-9, 6p, 1 Diagram, 3 Charts, 4 Graphs
Autor:
Hayrünnisa Ergin, Yüksel Deniz Arıkan
Publikováno v:
Online Academic Journal of Information Technology, Vol 14, Iss 55, Pp 320-334 (2023)
The aim of this study is to reveal the effect of project use on students' self-efficacy beliefs towards programming and their computational thinking skills. A one-group pretest-posttest experimental design was used in the study. The research was cond
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/50bfc632d901429e8cbd046d50bc075c