Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"purchase pattern"'
Publikováno v:
Journal of Applied Engineering and Technological Science, Vol 6, Iss 1 (2024)
This study addresses the impact of movement restrictions, particularly during pandemics, on global consumer behavior, with a focus on grocery shopping. Despite the widespread effects, research on these changes remains limited, prompting the need to i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2720f593619041a8bcac40380d29b245
Autor:
Samsinar Samsinar, Dwi Astuti
Publikováno v:
Jurnal Sisfokom, Vol 12, Iss 3, Pp 447-454 (2023)
Data analysis and processing is very important to support business development. One example is The Javanese Café which requires analysis and processing to determine promotional menu package recommendations. To carry out data analysis and processing,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db9e895f610f4441a4abc5d55ffdfd19
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South Asian Journal of Marketing, Vol 2, Iss 2, Pp 113-129 (2021)
Purpose – This research aims to study the recent changes in consumer behaviour and purchase pattern during the Covid-19 pandemic. Covid-19 pandemic has forced consumers to stockpile, which has its own consequences. The article proposes the importan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad76c91ba0804d81884b81ea2aac0b77
Publikováno v:
Transnational Marketing Journal (TMJ). 9(3):563-576
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=998388
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ismarmiaty Ismarmiaty, Ria Rismayati
Publikováno v:
Sinkron : jurnal dan penelitian teknik informatika; Vol. 8 No. 1 (2023): Articles Research Volume 8 Issue 1, 2023; 202-211
The development of retail business technology is related to the need for management to meet customer demands by using technology. To help make effective sales strategic decisions, it is necessary to optimize the use of information technology on exist
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.