Zobrazeno 1 - 10
of 240
pro vyhledávání: '"public language"'
Autor:
Nowak, Paweł
Publikováno v:
Res Rhetorica. 10(2):6-22
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1132801
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jary, Mark, author
Publikováno v:
Nothing Is Said : Utterance and Interpretation, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192863188.003.0008
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palašić, Nikolina, Hrg, Tihana
Publikováno v:
Pismo - Časopis za jezik i književnost / Letter - Journal for Linguistics and Literary Studies. (19):11-26
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1072531
Autor:
Pereplyotchik, David
Publikováno v:
Croatian Journal of Philosophy. XXI(61):179-222
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=950054
Publikováno v:
Communication & Society (Formerly Comunicación y Sociedad), Vol 35, Iss 3 (2022)
This paper addresses circumstantially the different ways in which the Seville satirical weeklies El Tío Clarín (1864-1867) and La Campana (1867-1868) –the latter replacing the former after its suspension– might have been read. By studying their
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35dc760c35af45f8b77a936f357e6653
Autor:
Pereplyotchik, David
Publikováno v:
Croatian Journal of Philosophy. XX(60):311-352
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=921889
Publikováno v:
Profile Issues in Teachers' Professional Development, Vol 20, Iss 2, Pp 231-246 (2018)
This article reports on a descriptive study carried out in articles published in the Profile: Issues in Teachers’ Professional Development journal that deal with inclusive education in English language teaching in Colombia. The study embraced docum
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de57816ee5fd43ed97516b1d8d2392a0
Autor:
McGrath, Jim1
Publikováno v:
Journal of Higher Education Policy & Management. Nov2004, Vol. 26 Issue 3, p435-443. 4p.