Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"public higher educational institutions"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 2 (2023)
AbstractThe role of Higher Educational Institutions (HEIs) in preparing human resource for local, national and global sustainable development is paramount. Such role can be adequately performed by competent staff who are satisfied with their jobs. Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/17774d08f2d64c0a92442d5618efbaa0
Autor:
Souza, Thais Assis de, Antunes, Luiz Guilherme Rodrigues, Azevedo, Angélica da Silva, Angélico, Giulia Oliveira, Zambalde, Andre Luiz
Publikováno v:
Innovation & Management Review, 2019, Vol. 16, Issue 4, pp. 323-343.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/INMR-10-2018-0077
Autor:
Thais Assis de Souza, Luiz Guilherme Rodrigues Antunes, Angélica da Silva Azevedo, Giulia Oliveira Angélico, Andre Luiz Zambalde
Publikováno v:
Innovation & Management Review, Vol 16, Iss 4, Pp 323-343 (2019)
Purpose – The purpose of this paper is to identify the compensation between research groups and companies that contribute the most for the innovative performance of Brazilian public higher educational institutions (PHEI), using as database the 2010
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d692ab75dec4703bf84401d565e86ee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Angélica da Silva Azevedo, André Luiz Zambalde, Luiz Guilherme Rodrigues Antunes, Giulia Oliveira Angélico, Thais Assis de Souza
Publikováno v:
INMR-Innovation & Management Review; v. 16 n. 4 (2019); 323-343
Revista de Administração e Inovação
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Revista de Administração e Inovação
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Purpose The purpose of this paper is to identify the compensation between research groups and companies that contribute the most for the innovative performance of Brazilian public higher educational institutions (PHEI), using as database the 2010’s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.