Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"public complaint management"'
Publikováno v:
JeDEM - eJournal of eDemocracy & Open Government, Vol 16, Iss 1 (2024)
The relationship between open government and public complaints is closely related to transparency, accountability, and public participation in government. The following are some relationships between the two: Transparency in open government aims to i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3bb2825761d49f89b86079eae8b13c7
Publikováno v:
EPiC Series in Computing.
The topic of complaint management is receiving more and more attention in both practise and research, particularly the public complaint. Service delivery that meets the needs of its customers has become one important indicator that determines the qua
Publikováno v:
2023 International Conference on Computer Science, Information Technology and Engineering (ICCoSITE).
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
eJournal of eDemocracy & Open Government; 2024, Vol. 16 Issue 1, p130-166, 37p
Autor:
Ajmal Khan, Sandeep kumar Agrawal
Publikováno v:
2018 8th International Conference on Communication Systems and Network Technologies (CSNT).
Internet or net of effects is concerned in every one parts of human life, work, health and social zones, which will importantly affect the prospect development of the worldwide financial society. Internet of Things (IoT) permits association among gad
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Medium; Vol. 9 No. 2 (2021): Medium Jurnal Ilmiah Fakultas Ilmu Komunikasi Universitas Islam Riau; 276-291
Medium: Jurnal Ilmiah Fakultas Ilmu Komunikasi; Vol 9 No 2 (2021): Medium Jurnal Ilmiah Fakultas Ilmu Komunikasi Universitas Islam Riau; 276-291
Medium: Jurnal Ilmiah Fakultas Ilmu Komunikasi; Vol 9 No 2 (2021): Medium Jurnal Ilmiah Fakultas Ilmu Komunikasi Universitas Islam Riau; 276-291
This research aimed to reveal how is the use of LAPOR! as an Information System in the Ministry of Home Affairs to manage Public Complaints.Researchers used qualitative methods to describe and gain a thorough and in- depth understanding of the use of