Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"psychometric studies"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 7, Pp 559-566 (2016)
Mohammad Mahdi Parvizi,1,2 Mitra Amini,2 Mohammad Reza Dehghani,2 Peyman Jafari,3 Zahra Parvizi,1 1Health Policy Research Center, 2Quality Improvement in Clinical Education Research Center, 3Department of Biostatistics, Shiraz University of Medical S
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c6d28717e23c436db7fefa62dcc1bd4b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Molaro, A
In Psychodiagnostics (1921), Hermann Rorschach described his form interpretation test as a “psychological experiment which, despite its simplicity, has proved to be of value in research and in general testing”. The experiment, based on the idea o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::13149269b165c3e3760ee3323a07a54b
http://hdl.handle.net/10281/387808
http://hdl.handle.net/10281/387808
Publikováno v:
Anuario de Investigaciones, Vol 16, Pp 365-373 (2009)
El presente estudio se propone presentar los resultados obtenidos en la adaptación, validación y estandarización de la Escala de Desesperanza-BHS (A. Beck, 1974; Adaptación Argentina: I.M. Mikulic, 1998). La adaptación se realizó mediante la t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/11f9bd6d012a4cce9a4736c7b66d7e25
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gomes Cordeiro, Pedro Miguel, Couceiro Figueira, Ana Paula, Tomás da Silva, José, Matos, Lennia
Publikováno v:
Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)Repositorio Académico - UPC.
It is presented the structure and psychometric studies of the “School Motivation Questionnaire”. The SMQ is a self-report questionnaire with 101 items, organized in sixteen scales that measure the students´ goal orientations, the perceived class
Autor:
Duarte, Marta Maria da Silva
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::01ad5de1b798713e58ddb340d1f748ba
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Filomena Jordão, Angélica Aragão
Publikováno v:
Psychologica, Vol 56 (2014)
Working environments given the great instability and turbulence of modern times, have become more demanding and stressful for most workers. Specifically in higher education teaching context this phenomenon is alarmingly increasing (Winefield, 2000).
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72696c8cc4974200888f3f9793ee61ed