Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"psychometric criteria"'
Autor:
Gabriela Fabbro Spadari, Tatiana de Cássia Nakano, Monica de Oliveira Rocha, João Carlos Caselli Messias
Publikováno v:
Psico-USF, Vol 27, Iss 1, Pp 169-179 (2022)
Resumo O presente estudo visou adicionar evidências de validade à Escala de Potencial Criativo no Trabalho, por meio da investigação da influência de variáveis relacionadas ao sujeito (gênero, idade e nível de escolaridade) e ao ambiente orga
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f2943af71e34a9684c34fa5e26cc71b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Henk A. Schuil, J. H. J. Muntinga
Publikováno v:
Advances in physiology education, 31(3), 247-252
Effects of automatic item eliminations based on item test analysis. Adv Physiol Educ 31: 247 - 252, 2007; doi: 10.1152/advan.00019.2007.- Item test analysis is an aid to identify items that need to be eliminated from an assessment. An automatic elimi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.