Zobrazeno 1 - 10
of 201
pro vyhledávání: '"psychiatric/mental health nursing"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Problem-Based Learning, Vol 6, Iss 1, Pp 10-20 (2019)
Purpose By focussing on curricula reliant on blended (online and face-to-face) learning, to test the value of mental health stimulus material created/used by Australians in an Australian context to achieve learning outcomes through assessment tasks f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/77b97a295bfd4e5daef2f67f4aa62c16
Publikováno v:
Journal of Problem-Based Learning, Vol 6, Iss 1, Pp 21-29 (2019)
Purpose To test the value of mental health stimulus material created/used by Australian academics to achieve learning outcomes through assessment tasks for students from a range of cultural backgrounds. Methods Case studies centred on two groups of s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8318893af76f4ba5856fa7cade7e9c56
Publikováno v:
JPAIR, Vol 33, Iss 1, Pp 18-41 (2018)
Mental health, for some time has been a facet downplayed to be of lesser importance due to its very mystical nature causing it to be habitually ignored. Albeit the case, mental illness and its similar disturbances can become so significantly serious
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8d65d8849fb4a3996ce07e6e7bd8143
Publikováno v:
看護学研究紀要 = The Bulletin of Science of Nursing Research. 10(1):17-28
【目的】本研究の目的は,看護基礎教育における精神看護学のシミュレーション教育について教育目的と実施方法との関連性について実態を整理し示唆を得ることである。【方法】医学
Publikováno v:
Journal of Psychiatric & Mental Health Nursing (Wiley-Blackwell). Dec2007, Vol. 14 Issue 8, p835-838. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
神奈川県立保健福祉大学誌. 17(1):157-163
application/pdf
Publikováno v:
Volume: 5, Issue: 2 109-123
Hemşirelik Bilimi Dergisi
Hemşirelik Bilimi Dergisi
COVID-19 pandemisi, 2019 yılının sonlarına doğru dünya çapında yayılım göstererek birçok değişimi beraberinde getirmiştir. Özellikle eğitim alanında meydana gelen değişim, uygulamalı derslerin yürütüldüğü hemşirelik eğiti