Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"pseudo-therapies"'
Autor:
Juan A. Morian, Mario Gálvez-Lara
Publikováno v:
Papeles del Psicólogo, Vol 41, Iss 3, Pp 201-210 (2020)
Psychology is considered to be a scientific discipline, but some of its specialties, such as clinical psychology, have significant difficulties in applying the scientific method, and in transferring the results of experimental research into the profe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90ffc0d7b0b3400cb71aae281b13cb63
Publikováno v:
Communication & Society (Formerly Comunicación y Sociedad), Vol 32, Iss 3, Pp 35-48 (2019)
This study analyses the discourses of Education and Journalism students in order to understand their perception of complementary and alternative therapies. Likewise, to know if educational background or friends or acquaintances opinion has a more con
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa742429ffe94e1e9990ba55f5fd85cf
Autor:
Dafina Petrova, Paweł Niszczota
Publikováno v:
Digibug. Repositorio Institucional de la Universidad de Granada
instname
instname
This research did not receive any specific grant from funding agencies in the public, commercial, or not-for-profit sectors. Dafina Petrova was supported by a Sara Borrell fellowship from the Health Institute Carlos III (Expde: CD19/00203) and a Juan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f756d9c41040be783605e72a63fb4fbf
http://hdl.handle.net/10481/71031
http://hdl.handle.net/10481/71031
Publikováno v:
Moreno Castro, Carolina Corell Domenech, María Vicenta Camaño Puig, Ramón 2019 Which has more influence on the perception of pseudo-therapies: the media's information, friends or acquaintances opinion, or educational background? Communication & Society 32 3 35 49
Dadun. Depósito Académico Digital de la Universidad de Navarra
instname
RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
RODERIC: Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
Communication & Society (Formerly Comunicación y Sociedad), Vol 32, Iss 3, Pp 35-48 (2019)
Dadun. Depósito Académico Digital de la Universidad de Navarra
instname
RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
RODERIC: Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
Communication & Society (Formerly Comunicación y Sociedad), Vol 32, Iss 3, Pp 35-48 (2019)
This study analyses the discourses of Education and Journalism students in order to understand their perception of complementary and alternative therapies. Likewise, to know if educational background or friends or acquaintances opinion has a more con
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Perspectivas de la comunicación, Volume: 12, Issue: 2, Pages: 155-193, Published: DEC 2019
RUO. Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo
instname
Perspectivas de la comunicación v.12 n.2 2019
SciELO Chile
CONICYT Chile
instacron:CONICYT
RUO. Repositorio Institucional de la Universidad de Oviedo
instname
Perspectivas de la comunicación v.12 n.2 2019
SciELO Chile
CONICYT Chile
instacron:CONICYT
El objetivo de este trabajo es investigar los procesos de construcción de los discursos políticos sobre las terapias alternativas y complementarias (TAC) en el contexto español mediante el análisis de los términos lingüísticos y los elementos
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cb2554bf107a799565975ccb0b5244cb
http://hdl.handle.net/10651/62066
http://hdl.handle.net/10651/62066
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.