Zobrazeno 1 - 10
of 4 874
pro vyhledávání: '"provincial institutions"'
Autor:
Malesky, Edmund, Taussig, Markus
Publikováno v:
Journal of East Asian Studies, 2009 May 01. 9(2), 249-290.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23418975
Autor:
D. V. Andriyanova
Publikováno v:
Научный диалог, Vol 0, Iss 12, Pp 271-287 (2018)
The article is devoted to the characterization of the collective portrait of the lower bureaucracy of the West Siberian provincial institutions in 1895-1917. The relevance of this topic is caused by the constant search for the best ways to transform
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e1b03e9639a442a7aa46920c2d790416
Publikováno v:
Estudios de Economia. dic2016, Vol. 43 Issue 2, p199-215. 17p.
CORRUPTION, PROVINCIAL INSTITUTIONS AND CAPITAL STRUCTURE: NEW EVIDENCE FROM A TRANSITIONAL ECONOMY.
Autor:
Thanh, Le Trung1 ltthanh@vnu.edu.vn
Publikováno v:
Organizations & Markets in Emerging Economies. 2017, Vol. 8 Issue 1, p105-117. 13p.
Autor:
Fernando, Kurukulasuriya Dinesh Udana Devindra, author, Cooray, Nawalage Seneviratne, author
Publikováno v:
VUCA and Other Analytics in Business Resilience, Part B
Autor:
Le Trung Thanh
Publikováno v:
Organizations and Markets in Emerging Economies, Vol 8, Iss 1 (2017)
Using a unique firm-provincial level panel dataset from 2005 to 2011, this study for the first time investigates the role played by corruption and provincial institutions in determining a company’s capital structure in Vietnam’s legal environment
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c185efbaf8fa493fade8dfff00341aed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Edmund Malesky, Taussig, Markus
Publikováno v:
Journal of East Asian Studies. May-Aug2009, Vol. 9 Issue 2, p249-290. 42p. 7 Charts, 4 Graphs.
Autor:
Anamika Srivastava, Nandita Koshal
Publikováno v:
International Higher Education. :26-28
In this article, we take stock of provincial higher education institutions in India, which—advertently or not—have not yet caught the attention of policy makers. However, these institutions employ the majority of the teachers and cater to the nee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.