Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"prospective secondary teachers"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ana Belén Borrachero, María Brígido, María Antonia Dávila, Emilio Costillo, Florentina Cañada, Vicente Mellado
Publikováno v:
Heliyon, Vol 5, Iss 12, Pp e02827- (2019)
This paper addresses the need to perform laboratory activities in secondary education science subjects, and what prospective science teachers feel while they themselves are doing these activities in their initial training. A laboratory activity based
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f9609eacb39433a891e04e15d274882
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mathematics Teacher Educator, 2014 Sep 01. 3(1), 8-26.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/mathteaceduc.3.1.0008
Publikováno v:
Mathematics Teacher Educator, 2014 Mar 01. 2(2), 141-157.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/mathteaceduc.2.2.0141
Publikováno v:
Mathematics Teacher Educator, 2013 Mar 01. 1(2), 172-180.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/mathteaceduc.1.2.0172
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics. 100:83-99
This study explores relationships among prospective secondary teachers’ skills of attending to relevant mathematics elements in students’ answers, interpreting students’ mathematical understanding, and proposing instructional actions. Thirty pr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.