Zobrazeno 1 - 10
of 4 113
pro vyhledávání: '"prospective mathematics teachers"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Imelda Imelda, Friska Ledina Situngkir
Publikováno v:
JOHME: Journal of Holistic Mathematics Education, Vol 8, Iss 2, Pp 186-200 (2024)
Basic teaching skills are skills needed by prospective teachers to become effective, efficient and professional teachers. Mathematics Education Study Program students are prepared to become prospective teachers with good basic teaching skills in micr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83abb16c2436476c82f1005f8da9a140
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mathematics Teacher Educator, 2020 Sep 01. 9(1), 63-87.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/mte.2020.9999
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Adjie Muhamad Ilham, Khoerul Umam
Publikováno v:
International Journal of Trends in Mathematics Education Research, Vol 6, Iss 3, Pp 264-268 (2023)
In the world of education, a study has quite a large influence on education practitioners. This study aims to analyze the relationship between research and learning practices for prospective mathematics teachers. In this context, researchers will exp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ca3360c052a4418a1d4738a60001efe
Autor:
Erhan, Gönül1 (AUTHOR) gonulkurt@gmail.com, Çakıroğlu, Erdinç2 (AUTHOR), Haser, Çiğdem3 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Mathematical Education in Science & Technology. Nov2024, p1-29. 29p.