Zobrazeno 1 - 10
of 632
pro vyhledávání: '"prospective mathematics teacher"'
Publikováno v:
Prima: Jurnal Pendidikan Matematika, Vol 7, Iss 1, Pp 100-111 (2023)
Misconceptions are still a problem in learning mathematics. The causes are very diverse, ranging from the cognitive abilities of students who are not good at mathematics to the teacher who is the trigger for this misconception. The misconception diag
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e82f801747a4b459bec1f0d78133e15
Publikováno v:
Kreano: Jurnal Matematika Kreatif-Inovatif, Vol 14, Iss 2, Pp 361-372 (2023)
In education, the integration of technology is becoming increasingly important. This is especially true for mathematics teachers, who must use technology effectively to enhance the learning experience for their students. One method for assessing a ma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/246587b9e74c4b88b5e1c41e3da8aabc
Publikováno v:
Jurnal Elemen, Vol 10, Iss 1 (2024)
Facing the current digital era, correct and accurate decisions are needed to deal with the problems. This research aimed to explore the decision-making abilities of prospective mathematics teacher students in solving geometric proof problems. This re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4998c5a4ad6d4b8a8771a4d5e42cbcfa
Publikováno v:
Aksioma: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika, Vol 12, Iss 1, Pp 962-970 (2023)
The background of this research is that there are still many prospective teacher students who still experience difficulties in solving addition and multiplication rules in combinatorics. This research is a qualitative descriptive research that aims t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac2f8d32743e434cbdb1ce188b6c0367
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Kreano: Jurnal Matematika Kreatif-Inovatif, Vol 12, Iss 1, Pp 107-117 (2021)
The basic objective of the microteaching course is to support the implementation of apprenticeship 3 (teaching practice) in the seventh semester at school. So far, the practice of teaching in the classroom by students is often constrained by the read
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/37ce4410170a4c8c90b135be36d012f9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.