Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"prosody instruction"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Speech Communication, 137, 92-102. Elsevier B.V.
Speech Communication, 137, 92-102. ELSEVIER
Speech Communication, 137, 92-102. ELSEVIER
The present study investigates the relative contribution of the Nativeness vs. Intelligibility approach in prosody instruction for developing English speaking skills by Iranian interpreter trainees. Three groups of student interpreters were formed. P
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Across Languages and Cultures, 20(1), 117-133. Akademiai Kiado
Across Languages and Cultures, 20(1), 115-131
Across Languages and Cultures
Across Languages and Cultures, 20(1), 115-131
Across Languages and Cultures
This study investigates the effect of explicit vs. implicit prosody teaching on the quality of consecutive interpretation by Farsi-English interpreter trainees. Three groups of student interpreters were formed. All were native speakers of Farsi who s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e2c52b9cf50a9de9808a7c777baf3671
https://pure.knaw.nl/portal/en/publications/39d1cb58-e1db-494b-bf5c-632568b1a2d2
https://pure.knaw.nl/portal/en/publications/39d1cb58-e1db-494b-bf5c-632568b1a2d2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Настава прозодије руског језика у српској говорној средини (лингвистички и лингводидактички аспекти)
Autor:
Ginić, Jelena
Publikováno v:
Универзитет у Београду
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=nardusnacion::dfd5718e6ba1192d1bb0d74d1c7622be
https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32227/Disertacija.pdf
https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/32227/Disertacija.pdf