Zobrazeno 1 - 10
of 8 751
pro vyhledávání: '"proportional reasoning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schadl, Constanze1,2 (AUTHOR) constanze.schadl@uni‐jena.de, Ufer, Stefan3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. Nov2023, Vol. 94 Issue 6, p1642-1658. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Kependidikan, Vol 10, Iss 1, Pp 136-146 (2024)
This study aims to analyze the role of technology in facilitating the development of students' proportional reasoning skills in mathematics learning. This study used the systematic literature review method with a qualitative approach. Documents on th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d984d17a1a83467fb06fb417ada9add0
Autor:
Özkan Ergene, Yalçın Karaboğaz
Publikováno v:
Journal of Pedagogical Research, Vol 8, Iss 1, Pp 294-311 (2024)
This study aimed to examine the effect of using the flipped classroom model on students’ proportional reasoning. In this context, the study focused on students’ achievement and solution strategies for proportional reasoning problems. The particip
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94922c07e32e4e30b40495d487cefff8