Zobrazeno 1 - 10
of 574
pro vyhledávání: '"pronunciation performance"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Learning and Teaching in Higher Education: Gulf Perspectives, 2022, Vol. 18, Issue 1, pp. 32-48.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LTHE-03-2021-0026
Publikováno v:
IJEE (Indonesian Journal of English Education), Vol 7, Iss 1, Pp 63-71 (2020)
ABSTRACT The objective of this study was to examine whether the use of the Lost Twin Game in teaching pronunciation affects students' pronunciation and how significant the effect is on their pronunciation performance. This research was motivated by
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7445c62e41764534aa7cf1d9659f8018
Autor:
Mauricio Veliz-Campos
Publikováno v:
Iranian Journal of Language Teaching Research, Vol 6, Iss 2, Pp 57-76 (2018)
The study aimed to establish whether there is a relationship between L2 aptitude, pronunciation learning strategies (PLSs), and pronunciation performance in pre-service English language teachers in Chile. In so doing, the study also uncovers PLS use
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/952f0b6e775047f59296c0294011ddbe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Learning and Teaching in Higher Education: Gulf Perspectives. 18:32-48
PurposeGrit is a novel, rather an important psychological variable that has been associated with performance in the English as a second or foreign language (ESL/EFL) context. However, there is a dearth of research on the relationship of grit and pron
Autor:
Yaareb Qahtan Hameed
Publikováno v:
Journal of STEPS for Humanities and Social Sciences. 1
Autor:
Oyinloye Comfort Adebola, Fatola Olugbenga Lasisi, Fatimayin Foluke, Adeoye Ayodele, Osikomaiya M. Olufunke
Publikováno v:
Educational Research and Reviews. 15:530-535
This study investigated the impact of English Language proficiency testing on the pronunciation performance of undergraduates in South-west. Nigeria. The study was a descriptive survey research design. The target population size was 1243 (200-level)
Publikováno v:
Theory & Practice in Language Studies (TPLS); Jun2024, Vol. 14 Issue 6, p1897-1906, 10p