Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"promotional tourism discourse"'
Autor:
Dragana Vuković Vojnović
Publikováno v:
ELOPE, Vol 20, Iss 1 (2023)
The paper investigates how reader engagement markers (Hyland 2005; Zou and Hyland 2020) are used in tourism promotion to establish interaction with potential customers on the web. The markers are extracted using AntConc software from two comparable c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36645865d20545b19a9658317296c317
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Llorens Simón, Eva María
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Universidad de Alicante (UA)
This article is intended to explore online tourism texts in English and Spanish with the aim of observing language in use as a guide to base translation teaching strategies on real web contents. In such regard, teaching is conceived from a process-an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f91988a76f56d2eae0acd22c3659a2ad
http://hdl.handle.net/10045/124506
http://hdl.handle.net/10045/124506
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.