Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"promotional tools"'
Autor:
Azeem, Muhammad, Aziz, Sania, Shahid, Jawad, Hayat, Aamir, Ahmed, Munir, Khan, Muhammad Imran
Publikováno v:
International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, 2021, Vol. 16, Issue 1, pp. 138-154.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJPHM-09-2020-0083
Publikováno v:
Journal of New Studies in Sport Management, Vol 1, Iss 1, Pp 10-21 (2020)
Sports advertising is one of the methods used by most companies to introduce their brands and products and expand their market. This study aimed to investigate the relationship between brand identity transfer and sport commitment with the mediating r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1951d6e777345879c6680ea3b6a3adb
Publikováno v:
Spanish Journal of Agricultural Research, Vol 19, Iss 1, Pp e0103-e0103 (2021)
Aim of study: The first purpose of the present study was to investigate the level of recall of the adverting campaign promoting the new lamb meat cuts. The second objective was to investigate which promotion tools are more important to consumers and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f074ab1fb9464d79800986511248f218
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cenger, Dijana
Publikováno v:
Arhivski vjesnik
Volume 65
Issue 1
Volume 65
Issue 1
Cilj je ovoga rada analizirati povijesni razvoj nakladničke djelatnosti državnih arhiva u Hrvatskoj te suvremeni proces upravljanja arhivskim izdavaštvom u kontekstu promotivnoga alata i odnosa s javnošću. Analiza povijesnoga razvoja nakladničk
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teme - Časopis za Društvene Nauke / Themes - Journal for Social Research. XL(4):1327-1348
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=479603
Publikováno v:
Pharmacy, Vol 8, Iss 1, p 9 (2020)
This research analyzes the direct-to-consumer digital marketing technologies in terms of prevalence and effectiveness. A cross-sectional study design was carried out using the non-repeated random sampling technique. Standardized questionnaires were a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/138e7e0a29b4448b9e466b5a108a306b