Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"promotional campaigns"'
Publikováno v:
Sports Business Journal, Vol 1, Iss 2, Pp 75-94 (2021)
Purpose: The current study investigates the effect of social media marketing programs on brand attitudes and consumers' purchase intention of sporting goods in the online retail industry. The case study of this research is Anik online shop.Methodolog
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab5c55e45cba4c23bc2edac5e21e21a9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blažević, Marko, Chen, Guisong
Publikováno v:
FACTA UNIVERSITATIS - Economics and Organization. 15(3):257-270
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=721894
Publikováno v:
Promo. Apr2002, Vol. 15 Issue 5, p11. 3p. 4 Color Photographs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, 2016, Vol. 17, Issue 3, pp. 277-298.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSMS-08-2016-017
Autor:
Lemanowicz, Marzena
Publikováno v:
Studia i Prace WNEIZ US / Studies and Works of the Faculty of Economics and Management University of Szczecin. (43/2):157-165
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=482329
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 129, p 01021 (2021)
Research background: CoVid19 was a shock for governments, organizations as well as people. At the beginning of the pandemic, everyone was stunned and companies tried to adapt to the “new reality”, as some sectors were forced either to diminish th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0b23c2c5ae04407b000ccc89d464b82
Publikováno v:
Tec Empresarial, Vol 5, Iss 2, Pp 9-14 (2012)
Las diferencias en la manera de ser, sentir y pensarentre un hombre y una mujer son lo suficientemente profundascomo para implementar un marketing diferenciadopor género. La mujer es clave dentro del proceso dedecisión de compra. A diferencia de lo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c6f1975dca0745eca925f1e8c96dab27