Zobrazeno 1 - 10
of 3 512
pro vyhledávání: '"project-based teaching"'
Autor:
Suzie Boss, John Larmer
It's no secret that in today's complex world, students face unparalleled demands as they prepare for college, careers, and active citizenship. However, those demands won't be met without a fundamental shift from traditional, teacher-centered instruct
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JPBI (Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia), Vol 10, Iss 2, Pp 640-651 (2024)
Environmental problems caused by waste and exploitation of natural resources can be exacerbated by a lack of awareness and concern for the environment. One of the contributing factors is the lack of utilization of learning resources and environmental
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fddde54cda4a47bf8d5b6974bdb8a8d8
Publikováno v:
In Revue francophone internationale de recherche infirmière December 2024 10(4)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Bulletin of the Transilvania University of Brasov, Series II: Forestry, Wood Industry, Agricultural Food Engineering. 2024, Vol. 17 Issue 1, p67-86. 20p.
Autor:
A. A. Charyyeva, S. M. Nokerov, P. E. Hojagulyyev, A. M. Orazov, A. P. Venkataraman, Th. Bikku
Publikováno v:
Цифровая трансформация, Vol 30, Iss 2, Pp 43-51 (2024)
This article describes a teaching method that was used to teach second-year mechatronics and robotics students the components of cyber-physical systems. In view of the importance of team learning, the group was divided into five sub-groups (student t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/418d158020d34df3825bf638ec43ce88