Zobrazeno 1 - 10
of 11 438
pro vyhledávání: '"project-based learning (pbl)"'
Autor:
de Medeiros Júnior, Josué Vitor1,2 josuevitor16@gmail.com, Garcia da Silva, Rosaneide Maria2,3 rosaneide.garcia@ufrn.br, Campelo Medeiros, Bruno1,4 bruno.campelo@ifrn.edu.br
Publikováno v:
Journal of Business & Projects / Revista de Gestão e Projetos. mai-ago2024, Vol. 15 Issue 2, p241-264. 24p.
Autor:
Justyna Mokras-Grabowska
Publikováno v:
Konwersatorium Wiedzy o Mieście, Vol 36, Iss 8, Pp 71-79 (2023)
Głównym celem artykułu jest charakterystyka zjawiska przestrzeni nieoczywistych, czyli zaniedbanych, zdegradowanych, zniszczonych, potocznie postrzeganych jako brzydkie i nieatrakcyjne, oraz ich rosnącego znaczenia w turystyce. Drugim celem oprac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a1ae0f2cb2f4446920a95dd9e399323
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Social Sciences & Humanities Open 2024 10
Publikováno v:
Pakistan Journal of Life & Social Sciences. 2023, Vol. 21 Issue 2, p636-643. 8p.
Autor:
Saad, Aslina1 (AUTHOR) aslina@meta.upsi.edu.my, Zainudin, Suhaila2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Interactive Learning Environments. Dec2024, Vol. 32 Issue 10, p7622-7646. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.