Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"project-based laboratory"'
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 15, Iss 3, Pp 131-141 (2022)
This study evaluated the success or failure of using Virtual Workspace (VW) in a project-based physics laboratory. This study uses a qualitative approach with 4E evaluation methods: educational effectiveness, ease of use, involvement, and environment
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c65d32585b4489ebfe107e51eb5a5b2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Engineering Education. 35:379-392
Over the past few years many universities worldwide have introduced a common first year for all engineering disciplines. This is despite the opinion of many academics that large classes have negative effects on the learning outcomes of first year stu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nedic, Zorica, Machotka, Jan Frantisek, Nafalski, Andrzej, 37th SEFI Conference 2009 Rotterdam 1-4 July 2009
Over the past few years many universities worldwide have introduced a common 1st year for all engineering disciplines. This is despite the opinion of many academics that large classes have negative effects on 1st year student learning outcomes. At th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1231::684160740973a75b67a6f90166846c13
https://hdl.handle.net/1959.8/116293
https://hdl.handle.net/1959.8/116293
Autor:
Nafalski, Andrzej, Nedic, Zorica, Aalborg, Denmark Research Symposium on Problem Based Learning in Engineering and Science Education 30 June - 1 July
Refereed/Peer-reviewed
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1231::6711fb543a4077c3527f83fc9a8628af
https://hdl.handle.net/1959.8/138705
https://hdl.handle.net/1959.8/138705