Zobrazeno 1 - 10
of 2 695
pro vyhledávání: '"project based instruction"'
Publikováno v:
Aksioma: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika, Vol 12, Iss 1, Pp 459-472 (2023)
Kemampuan pemecahan masalah adalah salah satu keterampilan yang kita butuhkan di abad ini. Hasil dari penelitian pertama menunjukkan bahwa siswa kurang mahir dalam menyelesaikan masalah matematika dan kesulitan guru dalam mengembangkan asesmen yang m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58b777da8e28475d8ca66d7524a4cbf4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 11, p 824 (2022)
We investigated how students’ lunar phases learning outcomes were affected by student and teacher demographic characteristics (gender, race/ethnicity, spatial thinking ability, and content knowledge). The study identified moderately strong correlat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fac027cfbbee447595db099a4f3d1ecf
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 9, p 626 (2022)
Integrated science, technology, engineering, and mathematics (STEM) and project-based instruction (PBI) have both received increased attention as instructional approaches that allow for deep, authentic student learning. However, there has been little
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2d6035d209c4327b4804b3e9bad5da7
Autor:
Jooyoung Park
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 8, p 526 (2022)
Project-Based Instruction (PBI) is prevalent in science classrooms, which focuses on real-world tasks as a vehicle for student learning. PBI can be a fitting instructional approach to enhance student mathematics problem-solving. This case study explo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18278159149742b79c276fad8cafb389
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.