Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"progressive pedagogy"'
Autor:
Robsan M. Egne
Publikováno v:
Athens Journal of Education, Vol 9, Iss 2, Pp 303-324 (2022)
The contribution of education to the overall development of a nation becomes evident especially through higher education. This is because higher education is considered a key to delivering the knowledge required for ensuring sustainable development.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d85fab23ccff488ca7a70d0294b1d528
Autor:
Franco Cambi
Publikováno v:
Studi sulla Formazione, Vol 25, Iss 1 (2022)
Idana Pescioli was a committed pedagogue for schools and childhood and gave us a progressive and democratic vision of both, which still remains as relevant today.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66cf3a85ae4e4e30b74b903f185e239b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Research in E-learning. 2(1):73-87
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=540548
Autor:
Bogács, Ernő
Publikováno v:
Metszetek - Társadalomtudományi folyóirat / CROSS-SECTIONS Social Science Journal. 5(4):5-24
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=483598
Autor:
Anette Lykke Hindhede, Karin Højbjerg
Publikováno v:
Hindhede, A L & Højbjerg, K 2021, ' How Teachers Balance Language Proficiency and Pedagogical Ideals at Universities in Indigenous and Postcolonial Societies : The Case of the University of Greenland ', Journal of Language, Identity, and Education . https://doi.org/10.1080/15348458.2020.1832496
Based on Bourdieu’s theory of practice, this article explores pedagogical ideals and educational policies in teachers’ everyday practice in a postcolonial bilingual university setting in Greenland. Greenlandic and Danish teachers’ teaching idea
Autor:
Yao-Yun Chang, Chih-Hao Lin
Publikováno v:
Sustainability; Volume 13; Issue 23; Pages: 12991
Sustainability, Vol 13, Iss 12991, p 12991 (2021)
Sustainability, Vol 13, Iss 12991, p 12991 (2021)
Computer networks are a professional subject of the Computer Science Department. Traditional teaching methods are not suitable for business school students who think the content is too theoretical to understand. Therefore, this research proposes a th
Publikováno v:
British Journal of Educational Studies, 1994 Jun 01. 42(2), 115-132.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3122332
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.