Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"progressive autonomy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marta B. Esteban
Publikováno v:
Social Inclusion, Vol 10, Iss 2, Pp 43-53 (2022)
Whereas children’s agency and their right to civic participation have been extensively discussed in childhood studies, especially within sociology, their presence in pedagogical studies is still scarce. We intend to contribute to tentatively pluggi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1903f0229b54979baeb26e8d69d9ae5
Autor:
Esteban, Marta B.
Publikováno v:
Social Inclusion, 10, 2, 43-53, Promoting Social Inclusive Experiences in Uncertain Times
Whereas children's agency and their right to civic participation have been extensively discussed in childhood studies, especially within sociology, their presence in pedagogical studies is still scarce. We intend to contribute to tentatively plugging
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/79951
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Conroy, Megan Elizabeth, MD
The provision of graded supervision affording progressive autonomy is fundamental to the progression of a medical learner towards competency for independent practice; the decision of how much supervision versus trust and autonomy to provide a trainee