Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"programming instruction"'
Autor:
Hayrünnisa Ergin, Yüksel Deniz Arıkan
Publikováno v:
Online Academic Journal of Information Technology, Vol 14, Iss 55, Pp 320-334 (2023)
The aim of this study is to reveal the effect of project use on students' self-efficacy beliefs towards programming and their computational thinking skills. A one-group pretest-posttest experimental design was used in the study. The research was cond
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/50bfc632d901429e8cbd046d50bc075c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Agah Tugrul Korucu, Kadir Atıcı
Publikováno v:
Journal of Learning and Teaching in Digital Age, Vol 3, Iss 1, Pp 3-11 (2018)
Metacognition or metacognitive awareness is defined as the comprehension of individuals of their possessed skills, the controlling of these skills by those individuals and the stimulation of cognitive processes possessed by individuals in order to co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0deb2a392b14b42986dcbbcf02d653f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ALBAYRAK, Ebru, POLAT, Elif
Publikováno v:
Volume: 11, Issue: 2 351-363
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bartın University Journal of Faculty of Education
This study aims to reveal the opinions and experiences of undergraduate students regarding a pair programming method used in their programming course. Qualitative and quantitative methods were used to collect data for the study. The pair programming
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::d2b6de0210f83ab738b05b93530d2881
https://dergipark.org.tr/tr/pub/buefad/issue/69534/991448
https://dergipark.org.tr/tr/pub/buefad/issue/69534/991448
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sonay Caner, Gamze Türkmen
Publikováno v:
Volume: 21, Issue: 3 142-155
Turkish Online Journal of Distance Education
The Turkish Online Journal of Distance Education, Vol 21, Iss 3, Pp 142-155 (2020)
Turkish Online Journal of Distance Education
The Turkish Online Journal of Distance Education, Vol 21, Iss 3, Pp 142-155 (2020)
This study aims to provide a comprehensive and in-depth investigation of the debugging process in programming teaching in terms of cognitive and metacognitive aspects, based on programming students who demonstrate low, medium, and high programming pe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::63054f5d82dfb447c460b7d4dc14ef3a
https://hdl.handle.net/11421/26317
https://hdl.handle.net/11421/26317