Zobrazeno 1 - 10
of 155
pro vyhledávání: '"programming assignments"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2018 Apr 01. 21(2), 259-272.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26388406
Autor:
Stelios Xinogalos, Maya Satratzemi
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 12, Iss 13, p 6563 (2022)
Educational games have attracted the interest of instructors and researchers in various fields of knowledge since they seem to motivate students, engage them in the educational process, and improve their performance. Computer programming is, without
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7ce2a3ef2b042aeaa76294f67997d3b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kermek, Dragutin, NOVAK, Matija
Publikováno v:
Informatics in Education - An International Journal. 15(1):103-126
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=342828
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dragutin KERMEK, Matija NOVAK
Publikováno v:
Informatics in Education, Vol 15, Iss 1, Pp 103-126 (2016)
In programming courses there are various ways in which students attempt to cheat. The most commonly used method is copying source code from other students and making minimal changes in it, like renaming variable names. Several tools like Sherlock, JP
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/adf481e327d34c81a59e8dc530dd93f2
Autor:
L. Moussiades
Publikováno v:
Journal of Engineering Science and Technology Review, Vol 9, Iss 1, Pp 8-12 (2016)
Plagiarism in students’ source codes constitutes an important drawback for the educational process. In addition, plagiarism detection in source codes is time consuming and tiresome task. Therefore, many approaches for plagiarism detection have been
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e28a6ba8be54d54a47a4e4b1c5148ee