Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"profundity"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Achmad Fachruddin-Syah, Jonson Lumban Gaol, Mukti Zainuddin, Nadela Rista Apriliya, Dessy Berlianty, Dendy Mahabror
Publikováno v:
Indonesian Journal of Geography, Vol 52, Iss 1, Pp 29-35 (2020)
Remotely sensed data and habitat model approach were employed to evaluate the present of oceanographic aspect in the Bigeye tuna's potential fishing zone (PFZ) at a profundity of 155 m. Vessel monitoring system was employed to acquire the angling ves
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edb33fbd1659420b8271a7919c86c0fd
Autor:
Cochrane, Tom, author
Publikováno v:
The Aesthetic Value of the World, 2021, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192848819.003.0007
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mateusz Żyła
Publikováno v:
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura, Vol 11(3), Pp 134-142 (2019)
The article tries to combine Charles Taylor’s theory of the “profundity” of the modern self from his book Sources of the self: The making of modern identity with Stanisław Przybyszewski’s postulates, presented in his article “For the new
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36d82759b26740fdb63a433b6bcc777d
Autor:
Żyła, Mateusz
Publikováno v:
Studia de Cultura. 11(3):134-142
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=837691
Autor:
Manning, Jane, author
Publikováno v:
Vocal Repertoire for the Twenty-First Century, Volume 1 : Works Written Before 2000, 2020.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780199391028.003.0074
Autor:
Shiner, Larry, author
Publikováno v:
Art Scents : Exploring the Aesthetics of Smell and the Olfactory Arts, 2020.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190089818.003.0033
Publikováno v:
AS: Andragoška Spoznanja, Vol 25, Iss 3 (2019)
Teachers play a fundamental role in the democratic process by forming an educated populace. Of our many different expectations of teachers, teacher-as-lifelong-learner is among the most neglected. Our basic research questions are: what are teachers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a92d3e7c4176491c9e215d7387bea65f
Autor:
Young, James O., author
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780199682713.001.0001