Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"profile losses"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Turbomachinery, Propulsion and Power, Vol 3, Iss 3, p 20 (2018)
The LS89 high pressure axial turbine vane was originally designed and optimized for a downstream isentropic Mach number of 0.9. This profile has been widely used for computational fluid dynamics (CFD) validation in the open literature but very few at
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06adaac7879b404d939f5a3c4e7f6cef
Publikováno v:
International Journal of Turbomachinery, Propulsion and Power, Vol 3, Iss 2, p 16 (2018)
State-of-the-art gas turbines (GT) operate at high temperatures that exceed the endurance limit of the material, and therefore the turbine components are cooled by the air taken from the compressor. The cooling provides a positive impact on the lifet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/25dae20445f74e0294d738d9f04ec2a1
Publikováno v:
Journal of Thermal Science. 25:195-206
The suction side boundary layer evolution of a high-lift low-pressure turbine cascade has been experimentally investigated at low and high free-stream turbulence intensity conditions. Measurements have been carried out in order to analyze the boundar
Тема выпускной квалификационной работы: «Оценка смешивания охлаждающего воздуха за выходной кромкой на профильные потери соплового ап
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::717d88baf9c452c8d2462cb61f3356f3
Publikováno v:
Herald of Aeroenginebuilding; № 2 (2011): Herald of aeroenginebuilding
Вестник двигателестроения; № 2 (2011): Вестник двигателестроения
Вісник двигунобудування; № 2 (2011): Вісник двигунобудування
Вестник двигателестроения; № 2 (2011): Вестник двигателестроения
Вісник двигунобудування; № 2 (2011): Вісник двигунобудування
In working aviation turbin engine always exists coolding process, which takes increassing ability of construction endurance and technical longevity. On the contrary it also takes decreassing working effect of turbine from aircraft egine. Reason cause
Publikováno v:
International Journal of Turbomachinery, Propulsion and Power
Volume 3
Issue 3
International Journal of Turbomachinery, Propulsion and Power, Vol 3, Iss 3, p 20 (2018)
Volume 3
Issue 3
International Journal of Turbomachinery, Propulsion and Power, Vol 3, Iss 3, p 20 (2018)
The LS89 high pressure axial turbine vane was originally designed and optimized for a downstream isentropic Mach number of 0.9. This profile has been widely used for computational fluid dynamics (CFD) validation in the open literature but very few at
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.